Egy igen elcseszett nap röviden

2008. 08. 21. - írta scarpetta
Kategóriák: NZ vegyes

Ezt a bejegyzést főként IslandÁgiéknak szánom, csak hogy megbizonyosodjonak róla, hogy tényleg nem vagyunk az a mázlista fajta páros. :)
Délelőtt telefonáltam a suliba (az újba), hogy mégis mi a túró van azokkal a papirokkal, amikre várok. Egy körülbelül 5 perces "mindjárt kinyomozzuk" után megtudtam, hogy valami adminisztrációs gubanc miatt engem másik osztályhoz tettek be, ergo most még nincsen szükségem azokra a papirokra, hisz ugyis csak jövő júniusban végzek. Egy pillanatig azt hittem, rosszul hallok, de aztán összeszedtem magam, és elmondtam az ügyintézőnek, hogy nekem márpedig nem áll szándékomban júniusban végezni, és hozzátettem, hogy elköltözünk januárban, valamit találjon ki. Mielőtt jönnek a kérdések, nem költözünk, csak valamivel nyomatékositani szerettem volna a dolgot. :)
Aztán András elment a melóhelyre, én meg suliba (a szokásosba) és dokihoz. Na, ez utóbbinál sem kaptam jó hireket, hogy finoman fejezzem ki magamat. Kaptam beutalót, majd holnap telefonálok időpontért. Kéretik drukkolni egyrészt, hogy hamarra adjanak időpontot, másrészt hogy minden okés legyen. Nem mennék bele a témába, hogy miről is van szó, jó páran meg már úgyis tudjátok. De kezdek már kicsit besokallni ettől az állandó stressztől és idegbajtól amit ezek a dokilátogatások okoznak.
Szóval alig vártam hogy hazaérjek, meg kiváncsi voltam férj melójára is. Próbálok most szalonképes lenni, bár elég nehéz. Szóval, marhán örülök, hogy András nem irt alá semmilyen szerződést még, és igy simán mondhattuk azt hogy holnap már nem megy. Az a hű de management pozició az konkrétan ügynökösködés lett volna, heti 7 napban. A fizetés pedig akkor fix, ha havi minimum 60 fix időpontod volt. A benzin, és telefonköltséget természetesen nem a cég állja.

Azt hittem az agyam eldobom ennek hallatán. És ez még hagyján, a főnök kislány (aki egyben az interjúztató is volt) elmondta a tréning után, hogy este mindenkit fel fog hivni, hogy ki hány időpontot szervezett le, ugyanis a holnapi tréningre ugy kellett volna menni, hogy tizet leszerveznek fejenként. És tényleg telefonált este, de szegénykének megmondta András, hogy nem megy többet. Ugyhogy marad a melókeresés ezerrel, lehet drukkolni megint. (Brizbéni Judit, ez neked is szól, nem ám lazáskodni:))) )

No comments: