Jogosítvány 4.

2008. 08. 26. - írta scarpetta
Kategóriák: NZ vegyes

 Ma délelőtt a postaládában volt a várva várt boríték, benne férj vadiúj NZ jogsijával. Kicsit másképp néz ki, mint amiket eddig láttam itt, gondolom valami új dizájn lehet. :) Ami még érdekes információ lehet azoknak, akik még csak tervezik a vizsgát, hogy a néni aki a fényképet csinálta, meg a papirokat intézte, azt tanácsolta Embernek, hogy ne irja be a lakcimet (amit normál esetben a vezetői engedély tartalmaz lakcim kártya híján), az csak egy plusz nyűg, ugyanis minden egyes költözéskor be kell jelenteni az adatváltozást stb. Szóval mi szót fogadtunk, így elvileg 2018-ig le van a gond a jogositvány kérdésről.
 A jelentkezési lapnak kicsit érdekes volt a felépítése, a szervdonorságról szóló kérdés előbb van, mint az általunk megszokott alapinformációk (születési hely, lakcim stb). Igazából én nem is tulajdonitottam neki jelentőséget akkor, de ma azért kicsit sokkoló volt, mikor kivettem a borítékból a kis műanyag kártyát, és férjem fényképe alatt nagy nyomtatott betűkkel az áll, hogy "donor", majd név, születési dátum stb.

 Na de nem vagyok én annyira negatív emberke, örülök neki, hogy megvan, már csak magamnak kéne valamikorra időpontot szerezni. :)

No comments: