Bejelentkezés - Bérlemény dráma

Na jól eltűntem megint, de elég elfoglalt voltam / vagyok az utóbbi időben.

Amikor még bérlők voltunk, a tulaj mindig agyondicsért minket és sosem értettem miért, hisz nekünk az (volt) magától értetődő volt hogy rendben tartjuk a házat, ha valami elromlik megcsináljuk vagy megcsináltatjuk stb. Na mostmár értem miért voltak a nekünk természetesnek tűnő dolgok kuriózumok.

Január elsejével kiköltöztek az albérlőink (átköltöztek Au-ba) és nem túl klassz állapotban hagyták a házat, úgyhogy azon dolgozunk szorgosan. Az mind semmi, hogy:
- a ház mögött térdig ér a gaz
-a takarításról kicsit más fogalmaink vannak, nekem ez még koszos
-a füstjelző non-stop csipog, mert kéne bele elem
-a szobák felében vaksötét van, mert az égő biztos nagyon drága volt
-a szőnyegen több helyen is mindenféle kimoshatatlan foltok vannak
-törött szobaajtó
-törött villanykapcsoló (nem a keret, hanem a konkrét kapcsológomb)
de hogy volt egy kis probléma a tetővel, ezért beázott a ház és erről nem szóltak, na az marhára bosszantó. Sajnos azt sem tudjuk mióta zajlott, több mint 2 évet laktak a házban. Így lehet egy pár száz dolláros és max egy napos melóból több ezer dolláros hetekig tartó kárt csinálni.

A tetőt befejezték a héten. Megvettünk minden egyéb hozzávalót, tegnap befejeztük a szigetelést, meg felraktuk a plafon elemeket (bazi nehezek azok a lapok), férj kiglettelt mindent, úgyhogy már "csak" a festés van hátra, meg hogy lerakassunk egy új szőnyeget. Remélhetőleg február közepétől-végétől ki tudjuk adni megint.

Lexie kint üldögélt a dekken (teraszon?) a kisszékében és amikor a plafon elemeket kalapáltuk, csak úgy "mondta" a magáét. Be sem állt a szája úgy gügyögött, nagyon cuki volt. :)

No comments: