Mindenféle

2008. 08. 28. - írta scarpetta
Kategóriák: Eszmefuttatás

Tegnap beléptem én is a Picasa képtárral rendelkezők táborába, ami önmagában nem nagy szám, de ha van az embernek egy Macbook-ja, akkor igen. :) Most nem fogok ódát zengeni, pedig tudnék, csak megköszönni, hogy a picasahoz csináltak külön Mac-es szoftvert, ami olyannyira felhasználóbarát, mint semmi más. Könnyű kezelni, hipp hopp fent vannak a képek stb. Ha ezt tudtam volna, már sokkal régebben is megcsináltam volna az albumot, csak valahogy bennem az a kép élt ezekről a fotós oldalakról, hogy ülhetek a gép előtt órákig, mig feltornázza a cuccot a webre. Tévedtem. :)
És némi vidámkodás. Nem szeretem a köremaileket, általában olvasás nélkül kitörlöm, de ma kaptam egy jót, igen jót nevettem rajta :)
Tárgy: Felmérés
Kérem, mondja el őszinte véleményét, hogyan lehetne megoldani az élelmiszerhiányt a világ többi részén?
A felmérés nagy kudarccal végződött.

Afrikában nem tudták, mit jelent az élelmiszer.
Kelet-Európában nem tudták, mit jelent az őszintén.
Nyugat-Európában nem tudták, mit jelent a hiány.
Kínában nem tudták, mit jelent a vélemény.
Közel-Keleten nem tudták, mit jelent a megoldás.
Dél-Amerikában nem tudták, mit jelent a kérem.
Az USA-ban pedig nem tudták,mit jelent a világ többi része.  

No comments: