Beszámoló az elmúlt 2-3 hónapról

2010. 08. 18. - írta scarpetta

Tudom, megint jó hosszú időre eltűntem, de most van egy kis időm, gondoltam összegzem egy rövid bejegyzés erejéig az elmúlt hónapok történéseit.
A házassági évfordulónk idén is jól sikerült, elmentünk egy vacsorával egybekötött hajókázásra (hű, tényleg jó régen írtam utoljára, már hónapok teltek el azóta, na sebaj). A járgány egy antik kinézetű gőzhajó, az a fajta aminek óriás kerekek vannak az oldalán (biztos van valami pontos megnevezése is, nem jut eszembe), de persze csak külsőleg volt gőzhajó, igaziból nem. :) A program röviden: Aucklandi fények nézegetése a 3,5 órás hajókázás ideje alatt, finom 4 fogásos vacsora, élő zene, jó hangulat. Képek nincsenek, kénytelenek lesztek csak így bemondásra elhinni, hogy klassz volt.
Az egyetemen vége lett a szemeszternek, igencsak jó eredményeket sikerült elérnem, még magam is meglepődtem. Volt egy kis extra nehezítés, a Seek-en (álláskereső oldal) belefutottam egy hirdetésbe, ami végre kapcsolatban állt az igazi szakmámmal, gondoltam nincs vesztenivalóm, úgyhogy jelentkeztem. Murphy törvénye alapján persze hogy behívtak interjúra a vizsgaidőszak elején, majd mégegyszer, aztán megcáfolva a kiwi "hej, ráérünk arra még" mentalitást döntöttek is 2 napon belül, hogy enyém az állás. Szóval a vizsgaidőszak legkellős közepén még elkezdtem dolgozni nehogymár egyszerű legyen az élet. :)
Szorgosan töltöm a próbaidőmet, még egy pár hét visszavan belőle, közben elkezdődött az újabb szemeszter az egyetemen, amivel nyűglődök most rendesen. Na de ez van. :)
Egyéb események csak címszavakban:
-férj végre nappalos lett, úgyhogy mostmár nemcsak fényképen látjuk egymást :)
-a szememen levő izének megtudtam a nevét és hogy mi okozhatja, márcsak idő kéne a szemműtéthez, na meg beszereznem egy papagájt, hogy amikor hordani kell a szemtapaszt meglegyen a teljes kalóz fíling. :)

-Lecseréltük a kocsikat, az előzőeket is sikerült eladni, úgyhogy mostmár nem foglalja el a fél utcát a "gépjármű-parkunk". :)

No comments: