Mozi 1.

2008. 06. 26. - írta scarpetta
Kategóriák: Eszmefuttatás, NZ vegyes

Mostanában volt időm filmeket nézni, úgyhogy az elkövetkező napokban nem ússzátok meg, mindegyikről fogok írni pár sort. Kezdjük Banderas idei filmjével, a My mom's new boyfriend-del (remélhetőleg a magyar címe Anyám új pasija).
Egyes állítások szerint a film egy Alfred Hitchcock mű, a Fogjunk tolvajt! remake-je, amivel én nem feltétlenül értenék egyet. A közös vonás összesen annyi, hogy mindkét filmben van szerelmi szál, és tolvaj szépfiú is. Na most ennek tudatában végülis majdnem bármelyik film remake-je is lehetne. :)
A sztori röviden egy aggodalmaskodó FBI ügynökről szól, akinek feladatul adták, hogy a kissé ledér anyja,és annak legújabb szeretője után kémkedjen, akit egy nemzetközi tolvaj-kartellel hozott kapcsolatba az FBI.
Ennél többet sajnos nem írhatok, mert az már erősen spoiler lenne, én meg nem akarnám lelőni a poént.
Na jó, egy mondat a film végéről,ami így leírva nem vicces, de mikor láttam, én visítva röhögtem:
Rosszfiú 1:-And what part of the family are you?
Efbiájos bácsi:-I'm not related to anybody I just think she is hot.

Szereplőgárda: Antonio Banderas, Meg Ryan, Colin Hanks, Selma Blair
Rendező: George Gallo

No comments: