A bevásárlóközpont rejtelmei :)

Mivel nem volt aktuális, sosem szenteltem figyelmet hogy vajon mennyire gyerek-szülő barátok itt a bevásárlóközpontok. Többször láttam a "Parents Room" (Szülők Szobája) táblát a mosdó mellett, de sosem tulajdonítottam jelentőséget ennek, azt gondoltam hogy egy pelenkázó helység zárt ajtók mögött. :)

A minap aztán jól meglepődtem, amikor besettenkedtünk - ez egy teljesen felszerelt helyiség. Van benne egy szép nagy játszósarok totyogós gyerkőcőknek, fotelek apukáknak-hozzátartozóknak, akkora szoptatós fülkék (értelemszerűen egyesével) hogy a babakocsi is befér és a fotel is kényelmes, mikró, tv, pelenkázó asztalok, kézmosócsapok.

Ezután gondoltam utánanézek milyen más családbarát dolgok vannak, amiket eddig nem figyeltem. :) Íme:
-Minden szinten van külön parkolóhely a babakocsival érkezőknek közel a bejárathoz.
-Lehet babakocsit bérelni az ügyfélszolgálaton (díjmentesen)
-Lehet bérelni kis mini járművet (kis pedálos kocsi) a gyerekeknek. (ennek van egy minimális díja)
-Havi egyszer van 2 órás baba-mama klub: a gyerekeknek játszóház és kézműves program, anyukáknak meg ingyenes kávé.
-Kölyökklub - ingyenes tagság és időközönként mindenféle ajándékokat kapnak a gyerekek és nyereményjátékokon is részt vesznek.

Kellemes meglepetésként ért mennyire odafigyelnek hogy mindenki jól érezze magát. Ugyan ezután sem fogom a plázában tölteni a mindennapjaimat, de jó tudni hogy mi minden rendelkezésre áll, ha szükség lenne rá. :)

2 comments:

Unknown said...

Gyorsan hozzá lehet ám szokni, aztán más országokban, mondjuk Magyarországon vagy Kínában jön a pofára esés, hogy nincs. És tök kényelmetlen, hogy hol cserélj pelenkát, vagy szoptass.

scarpetta said...

Igen, egyik ismeros emlitette hogy Magyarorszagon talan csak az Ikeaban van valami hasonlo.

Tenyleg nagyon kenyelmes dolog ez, hogy barmikor mehetek bevasarolni es nem kell aggodnom hogy mi van ha Lexie megehezik vagy akarmi.

A multkor kirandulni voltunk, megalltunk egy abszolut kies beach-en, nezegettem hogy vajon mi az a viztarozo tank, kozelebb mereszkedve lattuk hogy egy kis bodeban elrejtve ott van egy wc (wc papirral!) meg kiscsap. Aztan eszembe jutott hogy 7 eve meg minden ilyen kis aprosagot kiemeltunk, blogoltunk rola, mostmeg mar annyira az eletunk reszeve valt, hogy siman elmegyunk az ilyen kis dolgok mellett.