Egy kis extra info a bevásárlóközpontos bejegyzéshez

Ami az előző posztból kimaradt: természetesen vannak liftek és mozgójárdák (így hívják?) is hogy lehessen az emeletek között száguldani. :)
A pláza ahova mi járunk annak az alsó szintjén van a szupermarket is, ahol a bevásárlásokat szoktuk megejteni.

A balesetből úgy-ahogy felépülve, pár héttel szülés után gondoltam megnézem hogy megy a nagybevásárlás gyerekkel. Azt nem tudtam hogy is fogom én ezt kivitelezni, de gondoltam majd lesz valahogy.
Kellemes meglepetésként ért, hogy a családi parkolók mellett van egy külön bevásárlókocsi szekció: az egyik fajtára a bébi ülést / hordozót lehet rátenni, a másikra meg kis műanyag ülőkék vannak hegesztve. Szóval nagyon szuper, mert a gyerekülés nem veszi el a helyet a bevásárlókocsiban.

Ma voltunk vásárolni, úgyhogy csináltam pár képet (telefonos minőség) gyorsan a baba-mama szobáról is.

A középső az a kocsi amire a gyerekülést lehet tenni

Játszósarok a 'Parents Room'-ban

Pelenkázó, mikró, tv stb.

No comments: