Wii

2008. 09. 17. - írta scarpetta
Kategóriák: Kütyü


Múlt héten megvettem a Hottest Party cimű játékot a Wii-hez. A már elég jól ismert táncolós játékról (Dance, dance revolution) van szó, a képernyőn futó nyilaknak megfelelően kell lépkedni a táncmatracon kellő időben és persze a ritmus sem árt eltalálni. Van benne jó pár zene, és ha az ember teljesiti a különböző szinteket, akkor még több zene válik elérhetővé. Különböző modulok vannak benne, egyszemélyes, edzésterves, verseny 4 játékossal stb. Ahogy hazaértem a szerzeménnyel, azonnal ki is próbáltam, felelőtlenül mindenféle bemelegités és lelazitás nélkül, ennek eredményeként 3 napig izomlázam volt. :)) Hétvégén Ken-éknél tartottunk wii partit, igen jó móka volt, végig röhögtük az egészet. Igen nevetségesen nézett ki, ahogy felnőtt emberek próbálják legyőzni a wii-t, amit egyébként 5 éves gyerekek a youtube-on simán véghez visznek. :) Szóval egy-egy haveri összejövetelre simán ajánlom, a jókedv garantált. :) Én kitartóan használom minden nap, mozgás szempontból tényleg hasznos (Pláne hogy beállitottam rajta egy fix kcal értéket, és addig nem is engedi abbahagyni az ugrálást, amig nem teljesitem a célt :) 

No comments: