Hiánycikk

2008. 07. 16. - írta scarpetta
Kategóriák: Eszmefuttatás

A minap Pityu nevű Ausztráliába "szakadt" hazánkfia leírta hogy ők hogy éreznek így x idővel a kitelepedés után, negatívumokkal-pozitívumokkal egyaránt. Ők úgy döntöttek, hogy visszacuccolnak a Vajdaságba, dacára minden jónak: sokszorosan több fizetés, nyugi, gyerekek angoltudása, a környezet stb. Az oka: honvágy. Igen, felnőtt komoly, családos férfiember létére P. barátunk elismerte, hogy neki igenis hiányzik a sörözés a cimborákkal, a család, a barátok. Persze nem mindent felégetve maguk mögött mennek vissza, az állampolgársággá avatást még megvárják, és utána uzsgyi. Szívből kívánom nekik, hogy mikor hazamennek, ne kelljen csalódniuk és tényleg megtalálják azt, ami miatt búcsút intettek Ausztráliának, mert megérdemlik.
Ez a történet gondolkodóba ejtett engem is, de rá kellett jönnöm, hogy én (férj sem) még mindig nem érzek honvágyat. Hogy ne tűnjünk azért teljesen Ufo-nak, írtam egy listát azokról a dolgokról, amik hiányoznak itt vagy amiket sajnálok, hogy elmulasztottam. Annyit kérek, a sorrendból ne olvasson ki senki semmi misztikus jelentést, egyszerűen csak begépeltem, amit az elmúlt másfél év alatt gyűjtögettem fejben. :) Tehát:
-Túrós palacsinta
-Túrótorta (na jó, a túró maga, mint olyan)
-Gesztenyepüré
-Puncsfagyi
-Mozart golyó
-Milka csoki
-Füstölt kolbász és szalonna
-Kacsasült-kacsamájjal
-Pulykahús (ez speciel csak NZ, Au-ban lehetett kapni)
-Sóska csirkepörkölttel
-Zellergumó (NZ)
-Májkrém
-Bodzaszörp
-Lipton earl grey tea
-Fűtés/szigetelés
-Dr. House (mármint a magyar szinkronnal nekem jobban tetszett)
-El Mariachi étterem
-A nyomdábaszaladgálás, a hóvégi zárások, a határidők és egyéb "stresszek"
-A kis kocsim, ami kéziváltós volt, és a rendes oldalon volt benne a kormány :)
-Az időnként előforduló relaxáló időm, mint fodrász, manikűr-pedikűr, kozmetikus (siralom, hogy saját magam mennyire nem értek az ilyenekhez nő létemre)
-A péntek esti bandázódások a barátokkal
-A póker-, römi- és szókirakó partik anyuékkal
-Kávézás és órákig tartó beszélgetések Sanyival
-Hogy lemaradtam egyszem kisöcsém 18. szülinapjáról
-Hogy nem voltam ott, mikor a jogsi miatt stresszelt, majd mikor mindenből simán levizsgázott, és még mindig nem láttam vezetni
-A karácsonyi hangulat (mivel itt nyáron van,így semmi, nulla karácsonyi fíling)

Hű, ez nem lett rövid, pedig biztos ki is maradtak belőle dolgok. DE, mielőtt félreértődne a helyzet, a lista hosszúsága ellenére sem jut eszünkbe a hazaköltözés gondolata. És a skype meg egyéb újkori varázslatoknak hála kb olyan, mintha el sem jöttünk volna. Ugye? :)))))

No comments: