Szerencsecsillag

2008. 07. 09. - írta scarpetta
Kategóriák: Iskola, NZ vegyes

Nem tudom, mi történhetett, de az utóbbi hétben ránk köszöntött valami mázli örvény. Remélem ezután majd nem rossz dolgok jönnek. :)
Kezdem az elején, hogy érthető legyen. Szóval, a suliban úgy van felépítve a rendszer, hogy 10 hetes blokkok vannak, utána mindig 2 hét szünettel. Mivel nekem hétközben nem volt munkám, csak hétvégén, gondoltam rákérdezek, nem-e csinálhatnék egyszerre két blokkot. Meglepődtek a kérésen, mert még senki nem csinált ilyet eddig, de mondta a manager srác, hogy utánajár a dolognak. Egy hónappal később (a  héten) miután már a legfő-főbb emberek vitatták meg az ügyemet mindenféle mítingeken megkaptam a pozitív választ. Ami azt jelenti, hogy 3 hónappal előbb befejezem a sulit, és még az idén a kezemben lehet a bizonyítvány.
Hogy ne legyen egyszerű az élet, miután kezdtem megszokni a mostani munkámat, kaptam egy ajánlatot egy másik helyről. Gondolkodási időt kértem, persze már akkor tudtam, hogy igent fogok mondani, csak gondoltam, úgy csinálok, mint a nagyok. :)))
Szóval ma felhivtam az emberkét és igent mondtam, úgyhogy jövő hónaptól ha minden jól megy, új munkahelyem lesz, ami sokkal több csillaggal rendelkezik, mint a mostani (zero). :)

És amikor azt hinné az ember, hogy ezt már nem lehet fokozni, akkor jön a másik telefonhívás a suliból a végleges tanrenddel: a délutáni és esti osztályban leszek. Ami azért szuper, mert az új meló meg reggeli beosztású lesz, így végre lesz szabad hétvégém. :)

No comments: